Graficzny nagłówek podstrony

Kontakt

Na czas epidemii COVID-19

Urząd Miasta Leszna informuje, że od 16 marca 2020r. działa specjalny numer telefonu, pod którym Mieszkańcy Leszna mogą uzyskać informacje o sposobie załatwiania różnych urzędowych spraw, co jest utrudnione z uwagi na brak bezpośredniej obsługi interesariuszy. Przede wszystkim przypominamy, że wszystkie wydziały i biura Urzędu Miasta Leszna pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30, a z pracownikami można się kontaktować telefonicznie i mailowo. Szczegółowa lista danych znajduje się na stronie: https://leszno.pl/wydzialy_urzedu.html

Po godzinie 15.30 działa specjalny numer telefonu - 661 427 969 - pod którym urzędnicy udzielają informacji o tym, jak załatwić różne urzędowe sprawy. Numer 661 427 969 jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 20.00.

Dane kontaktowe

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. 65 529 81 00, fax. 65 529 81 31, e-mail: um@leszno.pl

Nr konta: 26 1020 3088 0000 8302 0005 7513

Urząd Miasta Leszna pracuje w godzinach:

  • poniedziałek: 7:30 - 17:00
  • od wtorku do piątku: 7:30 - 15:30

Urząd Stanu Cywilnego, Wydział Komunikacji, Wydział Spraw Obywatelskich i Referat Gospodarki Lokalowej przyjmują interesantów w godzinach:

  • w poniedziałki w godz. 7.30 - 16.00
  • od wtorku do piątku w godz. 7.30 - 14.30

Wydział Podatków i Opłat przyjmuje interesantow w godzinach:

  • poniedziałek: 7:30 - 16:30
  • od wtorku do piątku: 7:30 - 15:00
Proszę wypełnić wymagane pola!
0 Koszyk