System kolejkowy działa

Dodano 2018-06-15 11:14:08 System kolejkowy w Wydziale Komunikacji działa od dnia 12 czerwca br., wprowadza wiele udogodnień dla klientów i pracowników.
  • Porządkuje i zarządza ruchem klientów, klient przychodząc do wydziału pobiera bilet z automatu biletowego do danej sprawy, którą chce załatwić. Na pobranym bilecie są następujące informacje: zakres sprawy, numer biletu, numer stanowiska, liczba oczekujących, data i godzina pobrania biletu. 
  • Poufność załatwienia spraw, klienci są wzywani do stanowiska, natychmiast  kiedy pojawi się taka możliwość. Pracownik widzi na swoim komputerze natychmiast po pobraniu biletu, że ktoś do niego oczekuje oraz  liczbę osób oczekujących do danej sprawy. Gdy zakończy bieżącą sprawę wzywa kolejnego klienta, którego numer wyświetla się w poczekalni na głównym monitorze oraz zostaje wygłoszona zapowiedź słowna tego numeru wraz z numerem stanowiska.
  • Umawianie wizyt przez internet: rezerwowanie blietu na dzień następny i daną godzinę.
  • Kontrola pracy, podgląd online systemu kolejkowego ilość osób obsłużonych, ilość oczekujących, średni czas obsługi, bieżący numer obsługiwany.    

Strona do internetrowej rejestracji: rejestracja on line