Nowe zasady od poniedziałku

Dodano 2021-03-26 12:05:42 Urząd Miasta Leszna informuje, że z dniem 29 marca obsługa Klientów w Wydziale Komunikacji w zakresie praw jazdy zostaje wstrzymana, za wyjątkiem Klientów, którzy w sprawie prawa jazdy są już umówieni na konkretny termin. Ci zostaną obsłużeni w ustalonym terminie. Utrudnienia potrwają do 6 kwietnia. Obsługa klientów jest też też wstrzymana w ewidencji działalności gospodarczej Wydziału Spraw Obywatelskich. W sprawach pilnych można dzwonić na numer telefonu 65 529 82 30. Zmian w obsłudze Klientów Urzędu Miasta Leszna jest więcej.

Budynek przy ul. Wałowej 5

W sprawach pilnych dotyczących praw jazdy prosimy o kontakt z naczelnikiem wydziału pod nr tel. 65 529 81 09, a w sprawach pilnych dot. ewidencji działalności gospodarczej prosimy o kontakt pod numerem telefonu 65 529 82 30.

Obsługa Klientów w pozostałym zakresie Wydziału Komunikacji, a także pozostałych wydziałów mających siedzibę w tym budynku odbywa się WYŁĄCZNIE po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie. Klienci będą wpuszczani do budynku przy ul. Wałowej 5 pojedynczo, po zgłoszeniu telefonicznym u pracownika urzędu. Wykaz niezbędnych numerów telefonów znajduje się przy wejściu do budynku.

Budynek przy ul. Karasia 15

Obsługa Klientów odbywa się WYŁĄCZNIE po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie w specjalnie do tego wyznaczonym miejscu na parterze budynku, a dla wydziału podatków i opłat w pokoju nr 7 (znajduje się tam terminal płatniczy).

Budynek przy Al. Jana Pawła II 21

Obsługa Klientów odbywa się WYŁĄCZNIE po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie. Dokumenty, których złożenie nie wymaga bezpośredniego kontaktu z urzędnikami, należy wrzucać do urny zlokalizowanej na parterze budynku. Kasa miejska działająca w tym budynku będzie czynna w godzinach od 10 do 13 w dniach 29, 30 i 31 marca oraz 6,7,12,13 i 14 kwietnia.

Budynek przy Al. Jana Pawła II 21 a

Obsługa Klientów odbywa się WYŁĄCZNIE po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie.

Budynek przy ul. Słowiańskiej 63

Obsługa Klientów odbywa się WYŁĄCZNIE po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie. Dokumenty, których złożenie nie wymaga bezpośredniego kontaktu z urzędnikami, należy wrzucać do urny zlokalizowanej na II piętrze budynku.

Centrum Informacji Turystycznej, ul. Słowiańska 24

Sprzedaż pamiątek, gadżetów i publikacji odbywa się poprzez sklep internetowy (www.pamiatki.leszno.pl). Bezpośrednia obsługa Klientów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 12.00 lub w innych godzinach po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie. CIT umożliwia doładowanie karty miejskiej.

Budynki przy ul. Poniatowskiego 11

Obsługa Klientów odbywa się WYŁĄCZNIE po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie. Dokumenty, których złożenie nie wymaga bezpośredniego kontaktu z urzędnikami, należy wrzucać do urny zlokalizowanej na parterze budynku.

Dane kontaktowe

Szczegółowy wykaz numerów telefonów do wszystkich wydziałów i biur Urzędu Miasta Leszna znajduje się na stronie www.leszno.pl/wydzialy_urzedu.html