Decyzje podatkowe doręczymy do domu

Dodano 2021-02-01 08:17:29 6 lutego br. pracownicy Urzędu Miasta Leszna rozpoczną roznoszenie decyzji podatkowych na rok 2021. Będą je dostarczać podatnikom, którzy mają obowiązek płacenia podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych.

Decyzje doręczane będą w dni robocze od godz. 15.30 oraz w soboty. W miasto wyruszy 33 pracowników magistratu z ok. 16.000 decyzji do doręczenia. Część decyzji zostanie przesłana pocztą, w szczególności do osób, które wskazały adres do korespondencji poza Lesznem lub za granicą.

Wszyscy urzędnicy będą mieli ze sobą upoważnienia podpisane przez Prezydenta Miasta Leszna oraz identyfikatory. URZĘDNICY NIE POBIERAJĄ OPŁAT, a jedynie proszą o potwierdzenie odbioru decyzji własnoręcznym podpisem wraz z datą.

W związku z panującą sytuacją epidemiczną, pracownicy Urzędu Miasta Leszna zachowają szczególną ostrożność m.in. będą zakrywali nos i usta. Jednocześnie przypominamy, że osoby przebywające w izolacji i na kwarantannie nie mogą otwierać drzwi.

Urzędnicy magistratu będą podejmować dwie próby dostarczenia decyzji. Jeżeli w obu przypadkach nie zastaną właściciela, pozostawią awizo wraz z numerem telefonu. W takim przypadku po decyzję trzeba będzie zgłosić się do urzędu.

Prezydent Miasta Leszna Łukasz Borowiak składa serdeczne podziękowania wszystkim podatnikom, którzy terminowo wpłacają podatki lokalne. Jednocześnie przypomina, że najbliższy termin płatności podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego przypada na 15 marca br., a podatku od środków transportowych na 15 lutego br.